Urząd Gminy Godów

godziny pracy urzędu:
Pn: 7:00 – 17:00 ; Wt – Cz: 7:00 – 15:00 ; Pt: 7:00 – 13:00
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów
tel.:
+48 32 476 50 65
fax:
+48 32 476 51 00
Strona główna/Aktualności/Certyfikat "Standardy obsługi inwestora w samorządzie" (..)

Certyfikat "Standardy obsługi inwestora w samorządzie" dla Gminy

3 Października 2023
Certyfikat

Gmina Godów jest jedną z 46 gmin z całego województwa śląskiego, które otrzymały certyfikaty jakości projektu "Standardy obsługi inwestora w samorządzie".

 

 

 

 

Projekt realizowało Śląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera. Głównym celem było zaangażowanie prezydentów, wójtów, burmistrzów, kadry kierowniczej i pracowników jednostek samorządu terytorialnego w tematykę inwestycyjną, podniesienie poziomu ich wiedzy oraz podniesienie jakości obsługi inwestora w gminach regionu.

Projekt składał się z dwóch etapów: I etap był etapem wsparcia, w którym pracownicy urzędu biorący udział w projekcie odbyli cykl szkoleń z zakresu standardów obsługi inwestora w samorządach (tzw „ABC obsługi inwestora”), prowadzonych przez ekspertów z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Na szkoleniach zostały omówione między innymi zasady przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej oraz prowadzenia technik negocjacji w biznesie i samorządzie.

W ramach II etapu wdrożeniowego kontynuowano specjalistyczne szkolenia dla pracowników urzędu. Odbywały się też wizyty studyjne oraz indywidualne doradztwo. Prace wdrożeniowe obejmowały szkolenia dla pracowników, wprowadzenie rozwiązań organizacyjnych w Urzędzie Gminy, standaryzację strony internetowej w zakresie obsługi inwestora oraz zapewnienie obsługi generatora ofert Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Wykonano również film promujący tereny inwestycyjne na terenie gminy.

We wrześniu certyfikaty reprezentantom gmin wręczyli, marszałek województwa Jakub Chełstowski i przewodniczący Sejmiku, prof. Marek Gzik. W konferencji wzięli udział także radni Sejmiku, Alina Bednarz i Grzegorz Wolnik.

Wójt Gminy prezentuje cenrtyfikat

do góry