Urząd Gminy Godów informuje, że można składać deklaracje na dofinansowanie do kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, gospodarczych i innych będących w użytkowaniu osób fizycznych w 2019 roku.
Z dotacji będą mogli skorzystać właściciele nieruchomości, które zostały ujęte w „Programie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Godów na lata 2012-2032”. Treść programu dostępna jest pod adresem: http://godow.bip.net.pl w dziale Menu podmiotowe, zakładka: Informacje o zmianie środowiska (kliknij tutaj). Zgodnie z w/w programem, dofinansowaniem mogą zostać objęte budynki, na których znajdują się elementy zawierające wyroby azbestowe, nie prowadzi się dofinansowania do azbestu zdeponowanego na posesji. Dotacja będzie obejmowała pokrycie kosztów demontażu, zbiórki, transportu i utylizacji azbestu w wysokości do 800,00 zł/tonę.
Deklaracja powinna zawierać: -imię, nazwisko, adres zamieszkania właściciela budynku i tel. kontaktowy; - rodzaj budynku (mieszkalny, gospodarczy), jego adres oraz nr działki ewidencyjnej, na której znajduje się remontowany budynek; - rodzaj eternitu (falisty, płaski); - orientacyjną powierzchnię dachu pokrytą eternitem; - planowany termin wymiany pokrycia (miesiąc); - rodzaj nowego pokrycia dachowego.
Deklaracje są do pobrania w Urzędzie Gminy Godów w Referacie Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej i należy je składać w siedzibie Urzędu Gminy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2018 r.
|
|