Dziś godzina rozmiar tekstu: - A + Mapa Strony  |  Kontakt

ue-btn1
GODOW banerek www1

gminazenergia

Turystyczny Portal Mapowy

Turystyczny Portal Mapowy

nasi-lokalni-tworcy

mieszkancy50

poprzednim miesiącu luty 2018 następnym miesiącu
P W Ś C Pt S N
week 5 1 2 3 4
week 6 5 6 7 8 9 10 11
week 7 12 13 14 15 16 17 18
week 8 19 20 21 22 23 24 25
week 9 26 27 28

Informacja o języku migowym w Urzędzie Gminy Godów

Zobacz więcej >>

Statystyki:
Odwiedziny dziś:508
Odwiedziny wczoraj:516
W ostatnim tygodniu:1024
W ostatnim miesiącu:8231
Wszystkich odwiedzin:612858

Ogłoszenie o naborze do projektu - odnawialne źródła energii OZE

herbOd dnia 23 stycznia br. do 22 lutego br. będzie trwał nabór wniosków do projektu obejmującego montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Godów. O kolejności na liście będą decydowały kryteria punktowe - nie decyduje kryterium kolejności złożenia deklaracji.

Jak to zrobić?


·         Musisz być właścicielem, współwłaścicielem lub użytkownikiem wieczystym domu jednorodzinnego w Gminie Godów,

·         Jeżeli spełnisz warunki wskazane w Regulaminie (wszystkie dokumenty są dostępne poniżej) musisz złożyć wymaganą dokumentację aplikacyjną w trakcie naboru,

·         Lista rankingowa uczestników projektu zostanie ustalona na bazie kryteriów punktowych,

·         Osoby z listy podstawowej muszą następnie przygotować tzw. weryfikację techniczną sporządzaną przez firmę zewnętrzną, której koszt wynosi około 250 zł,

·         UWAGA! Warunkiem przyznania dotacji będzie zakwalifikowanie projektu składanego przez Gminę Godów do dofinansowania w konkursie organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.


Deklaracja udziału w projekcie - wersja doc oraz wersja pdf (UWAGA: wersja obowiązująca od 09 lutego 2018 r.)

Wraz z deklaracją należy zlożyć:
- ankietę doboru instalacji:
       ankieta fotowoltaika - pdf.
       ankieta pompa ciepła - pdf.
       ankieta kocioł na biomasę - pdf.

-    oświadczenia dotyczącego zasiedlenia i oddania do użytkowania nowo budowanego budynku (jeżeli dotyczy),

-     oświadczenia o wymianie pokrycia dachowego w postaci eternitu (jeżeli dotyczy),

-     upoważnienia do reprezentowania przez pozostałych współwłaścicieli (jeżeli dotyczy),

-     pełnomocnictwa notarialnego (jeżeli dotyczy).

-     orzeczenia o zakwalifikowaniu przez organy orzekające do jednego z trzech stopni niepełnosprawności określonych w art. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016r., poz. 2046 z późn. zm.) (jeżeli dotyczy),

-     decyzji administracyjnej przyznającej świadczenia rodzinne na podstawie ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1952 z późn. zm.) lub Karty Dużej Rodziny przyznanej na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny (Dz. U. 2017 r. poz. 1832 z późn. zm.). (jeżeli dotyczy),

-  postanowienia sądu o ustanowieniu rodziny zastępczej (jeżeli dotyczy),


  Przedsiębiorca do wniosku załącza dodatkowo:

1.     kopie zaświadczeń o pomocy de minimis lub zaświadczeń o pomocy de minimis w rolnictwie, lub zaświadczeń o pomocy de minimis w rybołówstwie albo oświadczenie o wielkości takiej pomocy, albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy, o których mowa w art. 37 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404, z późn. zm.2));

2.     informacje, o których mowa w art. 37 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.

Wszystkie dokumenty muszą być czytelnie wypełnione (wszystkie pola), podpisane przez właściciela / współwłaściciela.

Koszty związane z pozyskaniem załączników pokrywa Wnioskodawca. W przypadku niezakwalifikowania się do Projektu lub nieuzyskania przez Grantodawcę dofinansowania, koszty nie podlegają zwrotowi.

Weryfikacja techniczna spełniająca warunki określone w załączniku nr 5 wymagana będzie po zakwalifikowaniu się na listę podstawową.

W DNIU 29 STYCZNIA 2018 R. ODBĘDZIE SIĘ SPOTKANIE INFORMACYJNE DOTYCZĄCE NABORU.
SPOTKANIE SIĘ ODBĘDZIE W OŚRODKU KULTURY W GOŁKOWICACH O GODZINIE 17.00.

Zapoznaj się z dokumentami:
Regulamin naboru - pdf. (UWAGA: wersja obowiązująca od 09 lutego 2018 r.)
Ankieta fotowoltaika - pdf.
Ankieta pompa ciepła - pdf.
Ankieta kocioł na biomasę - pdf. 
Wzór umowy montażu - pdf.
Wzór umowy powierzenia grantu - pdf.
Wzór wniosku o przyznanie grantu - pdf.
Zakres przedsięwzięcia - pdf.
Zakres testów i pomiarów - pdf.
Protokół odbioru - pdf.
Karta weryfikacji - pdf.
Katalog kosztów - pdf.
Formularz zapytania - pdf.
Wzór wniosku o wypłatę - pdf.
Wymagania dla firm - pdf.
Wzór karty informacji - pdf.


Informacje w sprawie naboru  można uzyskać osobiście w Urzędzie Gminy Godów: Gabriela Brzemia, Kierownik Referatu Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych, tel. + 48 (32) 476 50 65 wew. 39



Opublikowano: wtorek, 23, styczeń 2018 12:45
zmień wygląd:

logo-jakosc-powietrza

Kontakt z Urzędem


Urząd Gminy Godów
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów

tel.: +48 32/ 476 50 65
tel./fax: +48 32/ 476 51 00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Godziny urzędowania:
Pn: 7:00 – 17:00
Wt – Cz: 7:00 – 15:00
Pt 7:00 - 13:00

obywatel.gov.pl
Planowane imprezy Relacje z imprez
Powrót do poprzedniej strony Powrót do góry strony Powrót do strony głównej transparent